Cel tworzenia indywidualnej grafiki:
- identyfikacja wizualna firmy,
- kreacja marki lub rebranding,
- tworzenie trwałej relacji z Klientem,
- zastosowania w działaniach marketingowych oraz w szeroko rozumianej reklamie,
- widoczny wzrost poziomu sprzedaży produktów i usług.
Tworząc spójny wizerunek firmy utrwalamy się w świadomości Klientów. Efektem tego jest większe zaufanie przekładające się na poziom sprzedaży produktów i usług.
Grafika na potrzeby Internetu:
- logo,
- projekt strony internetowej,
- banery reklamowe na strony,
- grafika na potrzeby reklamy,
- grafiki promocyjne na slidery.
Elementy identyfikacji wizualnej:
- logotypy,
- wizytówki,
- banery,
- kalendarze,
- ulotki,
- plakaty,
- opakowania.
Sieć elementów powiązanych ze sobą i tożsamych pod względem wizualnym. Nasze działania doskonale wpisują się zarówno w profil małej, średniej jak i dużej firmy.
Jak to robimy?
-
- 1. Rozpoznajemy profil firmy
- 2. Określamy cele
- 3. Pomagamy w wyborze najbardziej skutecznych środków
- 4. Projektujemy
- 5. Testujemy
- 6. Wdrażamy po akceptacji Klienta
Każdą naszą kampanię cechuje elastyczność dzięki co pozwala nam, wraz z rozwojem firmy, kłaść nacisk na kolejne kierunki działania.